niedziela, 7 czerwca 2015

Początki zawsze trudne...

Cześc!
Moją pasją jest fotografia, ale mam też inne zainteresowania lecz fotografia jest dominującą. Początki są zawsze trudne, ale mam nadzieję, że z czasem będzie was przybywac. Nie posiadam zbyt profesjonalnego sprzętu, ale mam nadzieję że zadowoli was taka jakośc zdjęć. Z czasem na pewno będę miała super sprzęt, ale póki co musicie a także ja uzbroic się w cierpliwośc.  Na tym blogu na razie będą się pojawiac zdjęcia mojego autorstwa, a także trochę do nich opisów, ale myślę że z czasem zacznę wstawiac także inne treści. Póki co pokażę wam kilka moich zdjęc. Mam nadzieję, że wam się spodobają i do zobaczenia niedługo. 
 A oto kolejna moja psja
 Czyli rajdy samochodowe
 Kanguu
Pozdrawiam

                                       Wrocław 

6 komentarzy:

  1. Witaj! Chętnie będę obserwować Twojego bloga! Mam bardzo podobnego psa, bliźniak wręcz ;) sama dzisiaj zaczęłam :)
    zapraszam:
    strefa-dla-kobiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie mój pies, tylko instruktora od jazdy konnej. Juz wpadam na towjego bloga i zacznę obserwowac XD

      Usuń
  2. Super post i blog. Zaczynam obserwować! XD

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne zdjęcia, również interesuję się fotografią. będę wpadać częściej. pozdrawiam i zapraszam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczyna się ciekawie, tylko szablon jakiś taki... pusty.
    Pozdrawiam.

    http://wszczurzymswiecieblog.blogspot.com/
    http://slepauliczkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie świetnie ci wyszło. Tylko w tekście jest kilka błędów. Następnym razem zwróć na to większą uwagę. Powodzenia w blogowaniu.

    sennikmysz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń